Program Szybkiego Oddłużania (PSO) jest autorską metodą oddłużania osób w ramach upadłości konsumenckiej. Opracowałem ją na bazie własnych doświadczeń w prowadzeniu spraw upadłościowych (autor jest radcą prawnym i licencjonowanym doradcą restrukturyzacyjnym). Jej największą zaletą jest końcowy efekt dla klienta – szybkie i skuteczne oddłużenie.
Przez cały czas trwania upadłości trzymamy rękę na pulsie. Nie pozwalamy na działania bezprawne i godzące w interesy klienta. Jeśli trzeba korzystamy z arsenału prawnego – jest naprawdę bogaty.
Każda osoba zasługuje na szacunek i godne traktowanie. Okoliczność popadnięcia w długi nie zmienia tych zasad. Zgadzasz się?
1. Przekazanie informacji o procesie oddłużania
Upadłość konsumencka to dla Ciebie czarna magia? Bez obaw. W prostych słowach pokażemy jak wygląda droga do oddłużenia. Wtedy podejmiesz w pełni świadomą i najlepszą dla siebie decyzję. W końcu chodzi o to, żeby zacząć na nowo i nie martwić się o jutro.
Będziemy z Tobą szczerzy. Jeśli uznamy, że upadłość konsumencka nie będzie dla Ciebie dobrym rozwiązaniem to powiemy to wprost. Możesz być pewna. Poza tym istnieje wiele innych narzędzi pozwalających na wyjście z długów.
2. Skrócenie czasu przygotowania wniosku o upadłość
Projektujemy wniosek z zachowaniem wszelkich wymogów prawnych. Bez konieczności wnoszenia poprawek i uzupełniania zwrotów. Jest konkretnie, merytorycznie i co najważniejsze – szybciej dla klienta. Wszystko po to, żeby maksymalnie skrócić okres od dnia złożenia wniosku do dnia wydania postanowienia o ogłoszeniu upadłości przez sąd.
Wiemy, że czas ma dla Ciebie ogromne znacznie. Każdy dłużnik pragnie jak najszybciej wrócić do normalnego funkcjonowania i doskonale to rozumiemy.
3. Pełny dostęp do informacji o stanie sprawy
Pozostajemy w stałym kontakcie telefonicznym i mailowym z klientem. Regularnie przekazujemy informację o kolejnych podjętych działaniach w ramach postępowania. To zapewnia pełną transparentność współpracy oraz buduje wzajemne zaufanie.
Klient ma pełny dostęp do składanych przez nas pism, korespondencji przychodzącej z sądu oraz od syndyka. Nie mamy żadnych tajemnic i stawiamy na koleżeńskie relacje.
4. Przejęcie ciężaru kontaktów z sądem upadłościowym i syndykiem
Osoba zaangażowana w proces upadłości powinna współpracować z sądem i syndykiem. Należy odpowiadać na liczne wezwania i składać oświadczenia (np. wezwanie do zaopiniowania projektu planu spłaty, oświadczenie o wydaniu majątku). Przejmujemy te obowiązki. Klient może cieszyć się życiem i normalnie funkcjonować.
Najważniejsze, żeby obowiązki były realizowane rzetelnie i terminowo. Wszelkie pisma, stanowiska, opinie dokumenty trafiają do organów postępowania we właściwym czasie. Wpływa to pozytywnie na dynamikę postępowania.
5. Opieka nad klientem i dbanie o jego interes
Proces oddłużenia w upadłości konsumenckiej wymaga od dłużnika stałego kontrolowania działań sądu i syndyka. W sytuacjach kryzysowych warto korzystać z instrumentów prawnych pozwalających na ochronę swoich interesów (zażalenia, skargi). Dbamy o to, żeby wszystko przebiegło sprawnie i po myśli klienta.
W momentach postoju i przewlekłości interweniujemy. Nie może być tak, że w postępowaniu nie są wykonywane żadne czynności bez uzasadnionej przyczyny. Możesz liczyć na konkretne działania.
Czy wybierasz Ferrari?
Zastosowanie tej metody daje poczucie kontroli nad całym procesem oddłużania. Mamy narzędzia pozwalające na przyspieszenie działań syndyka i sądów.
Każdy etap postępowania jest dokładnie ułożony i przepracowany. Oczywiście wszystko w zgodzie z przepisami i obowiązującym prawem. Ta metoda działa, jest skuteczna i przekłada się na realne zmiany w życiu klientów.
To do Ciebie należy decyzja czy chcesz pokonać proces upadłości konsumenckiej w sportowym Ferrari czy w leciwym i pełnym usterek Trabancie. Jeśli zależy Ci na szybkiej i bezproblemowej podróży wybierz pierwszą opcję. Tym właśnie jest Program Szybkiego Oddłużania.
Decyzja należy do Ciebie.
Wybierz najlepsze dla siebie rozwiązanie.